Lapte cu turmeric

Cunoasteti retete de bauturi, de cocktail-uri sau alte amestecuri care garanteaza succesul unei petreceri? Postati-le aici pentru cei mai putin cunoscatori, dar la fel de petrecareti.

Moderatori: miha1950, Nally, adi, maria MIHULESCU, kia, adinush, octavian, Moderatori

mikirafaela
Bucatar de elita

Lapte cu turmeric

Mesajde mikirafaela » 25/05/2013 12:55

Bun gasit tuturor!
Astazi vreau sa va aduc in atentie o reteta simpla de tot dar cu foarte mari beneficii pentru sanatate!
Cu totii avem amintiri legate de copilarie, de miresmele din bucatariile parintilor nostri, de jocurile noastre copilaresti, de anii de scoala si multe altele. Dar in aceste amintiri cea mai des intalnita fiinta este mama si asta deoarece era prietena si confidenta noastra, maestra in gatit, inteleapta si plina de bunatate. Poate acestea sunt unele din putinele calitati enumerate pe care le au mamele noastre... ce vreau eu sa aduc in atentie este ca ele sunt considerate medicul familiei sau al casei. Dragostea pentru cei apropiati depaseste inaltimea muntilor si este mai profunda decat adancul apelor, depaseste orice limita pentru binele celor din jur si numai D-zeu stie cate are de indurat sa ne vada sanatosi.
Asta se intampla in toate casele iar cele indiene nu fac exceptie.
Laptele cu turmeric (Turmeric Milk in engleza si Haldi Dooth in hindi) este un remediu bine cunoscut in India si nu numai.
Cand eram raciti si aveam dureri de gat, mama ne pregatea bauturi calde (lapte cu miere, ceaiuri, supe). Fiecare sorbitura era reconfortanta, iar dupa un somn bun ne trezeam odihniti si plini de energie.
Acelasi efect il are si laptele cu turmeric care poate fi consumat fara limita de varsta, este bun in raceli si in gripe de orice fel si asta deoarece condimentele inhiba actiunea virusurilor, calmeaza nervii, diminueaza anxietatea si stresul, este binefacator pentru stomac si relaxant.